Topic
NL/BE
|
dat vermoeden ik al want ik zat al jaren lang op horde en in classic wow ( ps 3rd player op deze realm horde) zat legion of the lowlands dus ik dacht iemand zin om die guild her openen? BE en NL spelers? server was eerst 95% NL/BE
|
|
|
Belgie (Antwerpen) hier
|
|
Belgie
West-Vlaanderen(regio kust) Alle characters horde |
|
|
Goirle (naast tilburg) :D.
|
|
|
Wervik, België. =)
|
|
|
Lisse, Zuid-Holland
|
|
|
Legion of the Lowlands eh?
Dat is lang geleden zeg... Voel d'r zelf niks voor om in een NL/BE guild te zitten, maar die guild had een hoop aardige leden... Zou wel leuk zijn om weer zo iets te zien, volgens mij was LotL ook behoorlijk groot, niet? |
|
|
Den haag! maar veel Nl op ally side
|
|
|
Edited by Yijiru on 20/12/11 09:43 (UTC)
Ik ben van Geel - België.
Zit in de guild Ashes of Wrynn. Sinds kort een server en faction change gedaan en ben zeer tevreden over de guild. Recruitment wordt wel heel serieus genomen, je moet een deftige lange tekst in het engels kunnen schrijven waaruit blijkt dat je gemotiveerd bent. Raidspots zijn volgens mij allemaal bezet maar er zitten ook veel socials in (vooral mensen die met hun geraid hebben in het verleden en er voor de gezelligheid bij blijven). Een grote vriendengroep dus die al lang samen speelt. Progress zit vrij goed, zeker niet de meest hardcore guild op de server maar raiding wordt wel serieus genomen. Onlangs had de guild een realm first achievement (world 37th) uit de dragon soul raid. Als je zou komen naar deze server op de alliance site stuur me dan gerust een berichtje. Andere belgen of nederlanders die hier aan de alliance side zitten en wel eens graag een battleground of arena spelen mogen me op skype toevoegen: Yorihiru |