Burning Legion

02 Jan 2012 Forum Guidelines - Please Read Welcome to the World of Warcraft discussion forums! This forum is here to provide you with a friendly environment where you can discuss all aspects of World of Warcraft with your fellow players. Community forums work best when participants treat their fellow posters with respect and courtesy. Therefore, we ask that you take the time to read through the forum Code of Conduct before posting. Search The new search function at the top of the World of Warcraft community site is extremely robust. Please be sure to use it to look for similar topics, blog posts, or web pages that may contain the answer before creating your forum topic. Making a new thread on an existing subject will likely result in your thread being deleted. If you continue to repost it you're likely to have your posting privileges suspended for spamming. Worst of all, you'll be making the other forum goers upset that you didn't take a minute to search before posting. Rating The new rating system (http://eu.battle.net/wow/en/blog/930468) can be used to promote positive discussion, and demote unhelpful posts, or even report posts that violate the forum code of conduct. By hovering over a post you'll be presented with a thumbs up, and a thumbs down icon. Clicking the 'thumbs down' icon you can choose from a few options. Dislike will rate the comment down. If enough people dislike a post it will be darkened, or with a lot of dislikes it will be hidden. You can also quickly report a post as trolling or spam, or use the report function to fill out a more comprehensive description of the violation. You can only rate each post once. Use it wisely to help foster a positive and helpful forum community. Guidelines In addition to the Forum Code of Conduct (http://eu.battle.net/en/community/conduct), here are some common courtesy guidelines to follow to ensure these forums remain a constructive and friendly gathering place for the community. While these do technically fall within the bounds of the Code of Conduct, these cover more specific examples of common errors that will lead to thread deletions or posting privileges being revoked. The World of Warcraft forums are for discussion of topics directly related to World of Warcraft The forums here are specifically to discuss the game and related topics. Any topics not related to World of Warcraft, Battle.net or Blizzard are subject to deletion. Don't post in all capital letters, use a misleading title, excessive punctuation, non-standard symbols, etc. While everyone wants their posts read, we ask you to refrain from using these types of tactics in order to bring more people to your thread. Let your post stand on its own merit. Threads violating this guideline are subject to deletion. Using the words Blizzard, Blue, or any community team members name in a thread topic to gather attention is frowned upon Everyone would like Blizzard to read and acknowledge his or her post, and we understand that. However, use of such words in the topic does not help that come to pass. Please make your thread title relevant to the post subject. Threads violating this guideline are subject to deletion. Note that threads discussing e.g. the Blizzard authenticator or Blizzard’s latest press release are allowed to have Blizzard in the title as it’s then relevant to the discussion. Posting "First" or IBTL constitutes as spamming You will be suspended if you create a post that is intended to call out that you achieved a specific reply number in a thread. This is considered spamming. Posting IBTL (in before the lock) is not helpful and if you feel a thread should be moderated please use the rating button to do so. Posting TLDR or L2P constitutes as trolling Posting TLDR (Too Long, Didn’t Read) is saying you don’t care about a player’s post. Posting L2P (Learn to Play) mocks the player for their skill or experience level rather than provide constructive input on the post itself. Both are considered trolling and will lead to a suspension.Slorkuz2 02 Jan 2012
02 Jul Burning Legion Guild List ... Guild Name: No need to explain, I hope.. Language: Native language or primary if you allow to use different in your guild. Focus: PvP/PvE/RP. Type: 10man/25man - Casual/Semi-Hardcore/Hardcore. Website: Link to Your website. Recruitment: Open/closed?. It may be your website direct link to recruitment or wowprogress link with actual recruitment status. Contact: In game nicks to people in charge. ... - Please, try to keep this topic as clean as it can be. - Remember to fill all template info in your post. - You can extend your Guild Info if you want. Then I will edit list with template info and link to your extended post here for more info. - Recruitment will be updated once a week (weekends probably) based on your link or wowprogress status. Keep that in mind - Only guilds that are listed here will be updated. I will not update every guild on our realm from wowprogress if they don't want to. And wanting to is posting in here. ... - Due the very limitations of these forums I will only post a Guild Name, Faction, Focus and Recruitment with link to the post where more info can be found. LAST UPDATE 26.02.2011Bury153 02 Jul
1d [A- healer] LF players for arenas [pl] yo, szukam ziomeczków do grania aren. Gram MW, 1932 rat w tym sezonie. zyng#2259Zhenyo0 1d
2d [H][ENG/PL] 966 Fury LFG 966 4p Fury Warrior is looking for a guild with free raiding spot to accomplish Antorus on mythic difficulty before the next expansion will go live. Also I'm interested in some power gaming at BfA launch since I've took a month off from work to get a nice start. 966 Fury Warrior z pelnym setem szuka gildii z ktora moglby ukonczyc raid Antorus na poziomie trudnosci mythic, oraz wspolna gre w Bfa (mam miesieczny urlop od startu dodatku) .Hustaluwa1 2d
2d [A] Daytime Raiding Guild - Meridies Meridies on Silvermoon, a Daytime Raiding guild recruiting people from across the globe! Recruitment: Death Knight Enha Shaman Shadow Priest Hunter Elemental Shaman Mage Balance Druid Healers! Exceptional players of any kind is always sought after! Raiding times are 1300 - 1600ST Monday, Tuesday and Thursday. What we offer you: Steady progression on new content A fair loot system, currently we use loot council A small, friendly and close knit raid team We are based on a highly ranked PvE server with a thriving economy. What we require from you: High level of attendance High degree of personal ability, in both your mainspec and your offspec Ability to theorise on your feet on how to adapt to new content The ability to understand spoken and written English to a good degree A working headset with microphone To be active and contribute to the forum discussions. Able to join the guild on Silvermoon, help us, help you. Atleast Concordance in Main Weapon Aims and objectives of the guild: We simply aim to create a relaxed but focused raid environment that clears all content offered by Blizzard to its gamers. If you are looking for a raid team that ensures your time spent in game is spent seeing content, a guild that aims for high standards of practice, and where each individual is a valued raid member, then please apply. If you wish to trial with us and see if you fit in here simply whisper Stinkefedt#21943 in game for more information. Alternatively you can go to: www.meridies-wow.com and fill out an application form. We hope to hear from you soon.Lifeuk0 2d
3d [H] [Burning Legion] Gildia IX Kohorta Rekrutuje Szanowni Państwo, Z przyjemnością chciałbym przedstawić Wam gildię od ponad 10 lat przemierzającą przeróżne światy w przeróżnych grach MMO. Jest to trzeci raz, gdy IX Kohorta przemierzać będzie świat Azeroth. W związku z powyższym zapraszam wszelkich dorosłych, chętnych do wspólnej zabawy z innymi dorosłymi graczami. Planujemy prowadzić wieczorne eventy PvE (Raidy) oraz wymiennie eventy PvP. Naszym głównym komunikatorem jest Discord. Aplikacje proszę składać w grze lub szukać oficerów na Discordzie. Dodatkowo jesteśmy wierni zasadom, które sami stworzyliśmy. W związku z powyższym po więcej informacji zapraszam na: https://9kohorta.com/regulamin-ix-kohorty/ - regulamin IX Kohorty https://forum.9kohorta.com/viewtopic.php?f=724&t=25763 - założenia sekcji World of WarcraftHoscimir1 3d
3d Revival of Tree- polska gildia po stronie hordy Historia: Gildia pod nazwa Tree of Life powstala 27 marca 2015 roku na prywatnym serwerze Atlantiss.eu w frakcji Alliance. Mielismy wzloty i upadki lecz trzymalismy sie razem. Ludzie grajacy z nami grali pokoleniami, tworzyli zwiazki jak i inne zwiazki sie rozpadaly. Zwizaly Nas rozne przezycia. Z powodu stagnacji serwera czesc graczy w poszukiwaniu nowych wyzwan rozpoczela gre na Pandarii na serwerze Frix w Hordzie. Tam umacnialy sie nasze przyjaznie jak i powstawaly nowe. Obecnie: Jestesmy grupa ludzi otwartych na nowe wyzwania i rozpoczynamy gre pod nazwa Revival of Tree w Hordzie na serwerze Burning Legion. Chemy kontyunowac nasze cele by dalej sie rozwijac i tworzyc nowa przyszlosc. Poszukujemy graczy kazdego rodzaju. Nie zalezy nam na ilvl-u. Stawiamy na atmosfere i wspolne osiagniecia. Bazujemy na komunikatorze Discort. LINK Poszukujemy ludzi do grupy normal/heroik oraz progresu na nowym dodatku. W przyszlosci: Chcemy tworzyc grupe, ktora oprocz wsplnego grania i poswiecania cennego czasu bedzie silna i wierna swoim przekonaniom. Wspolnie postawimy na progres i dobra zabawe. Obecnie gildia jest prowadzona przez: Kerenza/Erelka - Ania Razijen/Sili - Michał Lifka - Agnieszka Z wielka checia i otwartymi ramionami powitamy nowych ludzi. Jeśli lubisz wspólnie spędzać czas w świecie Azerothu i liczy się dla ciebie socjalna, przyjazna atmosfera z poczuciem humoru i dobrą, kulturalną zabawą- zapraszamy!Lifka3 3d
4d bye bye Leaving cause of ongoing and unending horde harrassment. i cant do wqs even with server hop add-on, i cant lvl alts cause everyone 1 shotting me, i cant even deliver my quest cause of gankers waiting on village spots. if i write everything in detail it would take 10 pages, and its not just you, other horde you bring from other servers make it 2x worse. this is my main, i tried to do 3 warden quests just now, i died how many times i dont know, i went to deliver quest and some .......... ganked me at npc, i made lvl 1 horde char and yelled at him and he reported me. This is blizzard justice, i lose my health in real life, i break things and lose cash, ganker has the right to turn my life into hell but i cannot yell at him. i am leaving all my effort of years here and going to start from 0 in a pve server, you can be happy now one more allience leaving, you can take your server up wherever you want. if there is any justice in the universe i hope you experience same things what you ve been put me through especially last 2 years before you leave this world. you have no honor, no respect, no humanity, no sympathy, you just attack everything that is red like animals and some of you are happy being like this. Sometimes i think you have real psychological issues and i feel sorry for you, because there is no logic in corpse camping someone who just helped you kill rare boss and even tanked it. i dont write this for 1-2 person, most of you act like same, i get killed whole day every day, half my day pass running from graveyard. if you want to pvp or think you r that good, get into arenas and prove your worth. i played in servers where horde 1 to 20 us and never experienced such harrassment going on everyday, i live old stv here like i am only online allience versus 1000 horde. i am leaving this server asap, i dont want to even remember its name. byeDeatheternal2 4d
4d Disco priest szuka gildii weekendowej Witam Dokładnie jak w temacie. Poszukuje gildii weekendowej która ma zamiar raidować hc/mythic w BfA. Cały Legion przegrałem w specu shadow i nawet udało mi się zabić kilka bossow w każdym raidzie na mythicu. W BfA mam zamiar wrócic do leczenia jako disco priest, gdyż Legion był tylko odskocznia od leczenia w tej grze. Doświadczenie raidowa mam dość spore bo raidować zaczynałem już na SoO a w WoD już padały bossy na mythicu (moża sprawdzić w osiagnieciach) Poszukuje gildii ktora raiduje w soboty/niedziele ze wzgledu na prace i tylko w te dni mam czas na raidy. Pozdrawiam i licze na odpowiedzIchizo0 4d
11 Jul [Horde] Polish guild recruitment: World of Nyan We wanted to declare that this topic was made with polish folk in mind. We apologize that there is no english version of it. Witaj Graczu! W tym temacie pragnę zainteresować Cię ofertą naszej Gildii. Naprzeciw oczekiwaniom, najpierw podam skrócone wersje ogłoszeń, w jaki sposób rekrutujemy ludzi na czacie w grze. Jeśli poczujesz się zainteresowany to bardzo zachęcam do zapoznania się z rozwiniętą wersją i kontaktem w grze :). PS. Pamiętaj, że nie wszystko można łatwo przelać na papier (yyy... piksele?) i czasami lepiej dopytać o niektóre rzeczy bezpośrednio :). <World of Nyan> Zawsze pomocni i zyczliwi, podzielimy sie doswiadczeniem, pogadamy o glupotach, porobimy dungeony albo rajdy. Chodz porozmawiac! Na pewno nic nie stracisz, a mozesz duzo zyskac :). <World of Nyan> Oferujemy pomoc nowym, zdrowe podejscie do gry, codzienne pogaduchy przy herbatce. Nasze wymagania? Bardzo wysokie! Kultura, szacunek i brak przeklenstw. <World of Nyan> Jedyny taki przyczółek na BLu! Bez krzykow, przeklenstw, czy cisnien. Dungi za dnia, rajdy wieczorami. Przygarniemy wiecej przyjaznych duszyczek! Jezeli masz checi i potrafisz wykorzystac zaoferowana pomoc to zapraszamy! Dzięki tym notkom udało nam się zebrać odpowiednią pule graczy by móc ogłaszać się szerzej, na przykład tutaj :). Krótka historia Gildii: Zacznijmy od początków. Po rozczarowaniu poprzednią gildią postanowiłem założyć własną grupę z koleżanką oraz jedną znajomą parką. Niestety po rozmowach organizacyjnych z ów parką trafiliśmy na konflikt założeń, ponieważ nie chciałem zakładać gildii tylko po to by rajdować. W skrócie, proszono mnie by przy rekrutacji dobierać tylko ludzi, którzy zobowiążą się chodzić na rajdy minimum ileś razy w tygodniu. Po tym rozminięciu się i straceniu 2 potencjalnych członków na start, dalej zostaliśmy z koleżanką przy pomyśle założenia gildii, czego efektem był stworzenie jej 3 listopada 2016 roku. Po zażartej rekrutacji z każdym dniem przybywało nawet po 10 osób i stanęliśmy szybko na nogi. Podkreślę tutaj, że system rekrutacji to rozmowa na czacie, czy to discordzie. Nigdy nie zaprosiłem nikogo po "inv pls". To by było na tyle odnośnie historii :). Założenia Gildii: W poprzednim akapicie napisałem już jakiego typu gildią nie jesteśmy, ale teraz wypadałoby napisać jaką gildią jesteśmy. Założenia są mocno utopijne i wielokrotnie przy rekrutacji było mi to wypominane. Plan brzmi prosto, zbieramy ludzi o podobnym podejściu do gry, szanujących nawzajem swoje poglądy, bawiących się codziennie w grze, przy dyskusji na komunikatorze głosowym, robiąc wspólnie dungeony, czy też zbierając kwiatki. Co rozumiemy poprzez "podobne podejście do gry"? Gra jest naszym hobby, źródłem rozrywki. Wszyscy jesteśmy dorośli i to naturalne, że nieraz obowiązki nie pozwalają na poświęcanie czasu przyjemnościom. Każdy gra wedle tego ile ma chęci i jak mu czas pozwala i nie chcemy rezygnować z ludzi, którzy tego czasu mają mniej albo pracują w specyficznym systemie zmianowym. Staramy się zebrać na tyle dużą grupę ludzi by nie było problemu z frekwencją niezależnie od pracy części gildiowiczów, co myślę aktualnie dobrze wychodzi :). Wracając do tematu, gra dla nas jest rozrywką, więc nie praktykujemy pastwienia się nad początkującymi i mniej doświadczonymi graczami. Pomagamy i liczymy na to, że inwestycja się zwróci. Na trudniejsze wyzwania naturalnie bierzemy ludzi, którzy są w stanie temu podołać, ale nigdy się nie zamykamy na nowicjuszy. Co rozumiemy poprzez "szanowanie nawzajem swoich poglądów"? Każdy jest inny, łączy nas wspólne hobby, ale często dzielą różne poglądy na najróżniejsze sprawy. Bardzo miło jest pogawędzić z ludźmi o odmiennym zdaniu, ale nigdy nie pozwalamy na tworzenie się nieprzyjemnych sytuacji z tego tytułu. Chcemy by każdy czuł się swobodnie. Przy czym jest tutaj jedna rzecz, która może się odrobinkę kłócić z "czuciem swobody" dla wielu graczy z naszego wspaniałego serwera. Jest to zasada braku przeklinania. Ma to na celu poczucia swobody dla tej mniejszości, która nie chce mieć do czynienia z takim językiem. Kwestia uszanowania tego, że są ludzie, którym to bardzo przeszkadza i takich ludzi w dużej mierze zbieramy do naszej rodzinki. Mógłbym tutaj dużo pisać, ale wątpię by liczba osób, które to przeczytają była adekwatna do wysiłku włożonego w pisanie, więc pozwolę sobie przejść do konkretniejszej formy. Co oferujemy: - gildia aktualnie liczy ponad 100 kont; - zawsze ktoś jest online, wieczorami jest to 15-30+ osób; - zdecydowana większość, są to "żywi" gracze, czyli chętni do wspólnej gry; - aktywnych graczy, którzy zawsze odpowiedzą na pytania; - grupę naprawdę przyjaźnie nastawionych ludzi; - nastawienie "zachęcamy, nie zmuszamy"; - używany discorda jako narzędzia komunikacji głosowej/czatowej poza grą; - rozbudowany poradnik dla nowicjuszy, gdzie znajdą takie rzeczy jak: 1. Wybór klasy 2. Jak grać 3. Jak sie ubrać 4. Przydatne linki/addony 5. Czym są logi 6. Przygotowanie na rajd; - regularne rajdy w środy, czwartki, soboty, poniedziałki; - zdrowe podejście do gry; - brak rzucania mięsem tekstowo/głosowo; - bardzo chętnych graczy do robienia mythic+; - specjalny czat ze zdjęciami naszych i internetowych Kotków!; Czego oczekujemy: - przyjaznego nastawienia do innych ludzi; - respektowania zasady o zakazie przeklinania; - w przypadku planowanej nieobecności, zgłoszenia zamiast zniknięcia bez słowa; - przy zaoferowanej pomocy, możemy liczyć na zaangażowanie zainteresowanego zaprocentowanie tego w przyszłości (brak wiecznego ciągnięcia za rączkę / nie mylić z brakiem pomocy!); - w przypadku rajdowania, przygotowania i skupienia, co jest ładnie rozpisane w poradniku :); KWESTIA RAJDOWA: Nasza grupa progressowa liczy około 10-20 osób. Przy czym ze względu na prace, jest to dosyć niestabilna liczba w każdym tygodniu, dlatego potrzebujemy ludzi, którzy CHCĄ rajdować. Ekwipunek nie jest żadnym problemem, oczekujemy, że przychodząc na rajd będziesz przygotowany/na. Poznasz teorię gry swoją klasą i na rajdzie będzie już miejsce na praktykę zamiast zastanawianie się, co skille robią i kiedy ich użyć. WE WSZYSTKIM CHĘTNIE POMOŻEMY, ale chcemy by kandydat wykazywał własne chęci. Nie możemy za Was obejrzeć filmików z taktykami, możemy tylko odpowiedzieć na jakieś pytania, które nasunęły się przy czytaniu/oglądaniu, czy też podczas samej walki. Wskażemy gdzie szukać porad dla Waszej klasy, ale nie będziemy Wam tego czytać na głos (jeżeli ktoś też gra tą samą klasą, to można liczyć na pełne wsparcie oczywiście). To co napisałem może brzmi trochę szorstko, ale zapewniam, że nie trzeba się niczego bać. Wszyscy po rajdzie mają bardzo dobrą opinię o ich przebiegu, cały czas pomagamy i wspieramy się nawzajem bez krzyków i niepotrzebnego stresu :). Nasz progress? W miare aktualne info staram się umieszczać w poście na dole, możecie też sprawdzać po logach albo u Yuukiri huntarda co tam ma zabite. Jak wygląda plan rajdowy w tygodniu (godziny 20:00 - 22:30): środa - Progress czwartek - Progress sobota - farma na luziku, to jest dzień do nauki dla nowych :) niedziela - progress Rajdy zawsze są otwarte dla każdego chętnego, czujesz że dasz radę to wskakuj! Brak doświadczenia nie jest problemem, każdy musi jakoś zacząć, a lepiej na spokojnie z gildią :). Jakich klas nam brakuje? Nie mamy specyficznych potrzeb, DPSi łatwo się u nas zaadaptują. System lootu? RC Loot Council Kontakt: W grze - Yuukiri Poza grą: Palladiusz#2943 (przy czym w miarę możliwości starajcie się złapać mnie na whisper w grze :P). Najlepiej użyć komendy "/who World of Nyan", jeśli ktoś z wyżej wymienionych jest online to śmiało pisać :).Yuukillidari27 11 Jul
10 Jul [H] Bella Horrida | PVE | Semi-Hardcore Formed in April 2016, Bella Horrida primarily focused on World PVP & PVP. We sought big (and small) fights out in the open world, fighting many guilds and individuals and we became one of the strongest World PVP guilds on the realm (Defias Brotherhood). With the launch of Legion and the implementation of many 'World-PVP' breaking technologies (sharding etc), we decided to switch our focus to PVE at the end of T20. We killed Kil'jaeden with a small group of 11, however our guild roster tripled / quadrupled in T21 when we decided to start recruiting specifically for PVE. We hit 5/11M at the start of March and decided to transfer realm to Twisting Nether to seek players more suited to us. Raid Schedule Wednesday (Raid Progression) Sunday (Raid Progression) Saturday (OPTIONAL Lower Difficulty Raid - Farm) All of our events run from 20:30 - 23:00 (realm time). We are also planning to run RBGs once a week on Tuesdays (at our typical event time). We will be aiming to hit 2K in every single season as a guild, which is a relatively easy feat to achieve with the correct co-ordination and players. This is completely optional as not every player is interested in RBGs, and we can only take a max of 10 players each time. The first few weeks of each season will help us decide what kind of team (and more importantly, who) we will be pushing with to hit 2K+. Guild Standards We have a couple of requirements for all of our guild members, all of which contribute to maintaining a mature, constructive environment within the guild which directly benefits our raid progression. Discord with a working microphone Adequate knowledge of the English Language At least 18 years oldWe also ask that players who wish to join us, do so with an open mind to progression and the way we do things. Sometimes, personal sacrifice is needed in order to help the guild progress through content at a fast enough pace to ensure there is as much benefit to the guild as a whole with the content that has been completed. This means that players who are perhaps playing an already-stacked class or aren't pulling their own weight in a raid environment will be asked to sit out until that issue has been resolved. Something else that we also pride ourselves on is the vast class knowledge that the majority of us possess. Many of us enjoy re-rolling (when needed) and understand other classes and specs to the point of being able to guide other members in playing their classes better. Want to join us? If you are interested in joining, please get in touch with any of our members and you will be directed to an Officer or the GM. We will ask you several questions, making sure that the guild is a right fit for you and vice versa. You can also contact me through my battle.net directly, Shortyy#11297 Thanks!Shortey0 10 Jul
10 Jul [HORDE] The Gallywix Boosting Community Gallywix Boosting Community Gallywix Boosting is a recently formed community with 100+ high-end 11/11 Mythic players from across Europe, most being active raiders within top 50 ranked guilds in the World. We bring reliable, quality boosts and accept payments on all realms in GOLD ONLY. Current Boost Schedule: ST = Server Time (CEST/GMT+1) Antorus Heroic Personal Loot - All unsaved boosters rolling out loot they don't need. - Thursday, Friday, Saturday, Sunday, Monday and Tuesday @20:00ST & 20:30ST Mythic Gul'dan Mount - Can be accommodated on most days @18:00ST, 18:30ST & 23:00ST Mythic Elisande - Convergence of Fates trinket [905+ ilvl] - Can be accommodated on most days @18:00ST & 23:00ST Mythic Trial of Valor & 'The Chosen' Achievement - Every day @17:00ST, 17:30ST, 23:30ST and 00:00ST Glory Achievement Runs - Argus Raider, Legion Raider & Tomb Raider - We hold 1 of the 3 Glory runs each Thursday & Sunday on a rotation @ around 18:00ST Antorus Heroic Master Loot - You get full priority on Tier and Armor-Type for your class. Relics/Trinkets/Rings/Necks/Cloaks will be Main-Spec rolled out, max 3 buyers per run. - Can be accommodated on most days @20:30ST Want a boost on a day or at a time not listed? Contact us and we will try to accommodate you. - In the very rare event of a failed boost, you will receive a free rescheduled boost or a refund - To find out more, please don’t hesitate to contact us by joining our Discord server or contacting me directly by using one of the methods below: Discord Invite Link: https://discord.gg/MRJEgcd Discord - Xen#0798 Battletag - Executrix#2206 We hope to hear from you soon! :)Xenuk2 10 Jul
06 Jul [Horde] The Sightless - Polish PvE Guild Witajcie! Poszukujemy graczy do nowo założonej gildii PvE. Jesteśmy zgraną grupą znajomych, którzy czasami spotykają się poza nią kontemplując przy piwku nad wpływem faz księżyca na RNG WoWa. Niektórzy grają ze sobą nawet 7 lat :) Posiadamy doświadczenie od TBC do WoDa (w tym Ulduar Hard Mode, ToC Insanity, HFC mythic). Poszukujemy głównie dpsów, zwłaszcza ranged żeby zacząć progress Mythica ToS. Obecnie nie mamy aktywnego dh, rogala, shama enh/ele. Raidy odbywają się w środy, czwartki i poniedziałki od godziny 20 do 23. Obecny progress ToS: Norm 9/9, HC 8/9, M 0/9. Komunikator: Team Speak 3. System lootu: council loot. Po więcej info: Vafelek, Raigi, Venebrous, ShaureitthVafelek5 06 Jul
06 Jul <Oblivion> 11/11M Boost Community Hello and Welcome to Oblivion's Boost Community, formed by top 11/11M Raiding Teams. We Provide our Boosting Services on Eu Horde Only. -If we fail to achieve a Boost run for you, you will get the full refund for the price you paid for the boost. -Once you become a regular buyer, you will also receive free boosts and discounts on certain occasions. We accept payment on Any realm, you can find a regularly updated list of prices on our Discord Server. Discord Link: https://discord.gg/JtPYkdQ What do we provide: Trials Of Valor Mythic + The Chosen Title : Days: Any Day Time: 16:30 - 00:30 Server Time (Runs every 30minutes) Extra Info: You will Receive 3 Achievements and The Chosen Title. Nighthold Mythic: Elisande Trinket (Convergence of Fate): Day: Any Day (6 runs per day) Time: 17:30/18:15/19:00/19:40/23:30 Server Time (Flexible with times) Guldan Mount: Day: Any Day (6 runs per day) Time: 17:30/18:15/19:00/19:40/23:30 Server Time (Flexible with times) Extra Info: You will get Guldan Mythic Achievement and Mount! Guldan Mount + Full Run: Day: Any Day Time: Custom Time (What Suits You) Extra Info: You will get Full loot priority from all 10 bosses and Guldan Mythic Mount! Antorus, The Burning Throne: Antorus Heroic Masterloot Full loot Priority: Day: Any Day (Have 1-2 runs per day) Time: 17:00/23:00 Server Time (Flexible with Times) Group Size: 20-25 all unsaved Extra Info: Full loot priority is basically you get all the loot you need for your spec. You will Roll on Rings/Necks/Cloaks. Antorus Heroic Personal Loot : Day: Everyday Time: 15:00/18:00/20:30/22:30 Server Time Extra Info: Boosters Roll out loot that they don't need! Boosters are unsaved! Antorus Heroic PL Special : Day: Custom Day (up to you!) Time: Custom Time (up to you!) Extra Info: We assign 3 unsaved players of the same class to trade all items to you. Argus Heroic Personal Loot : Day: Every Day except Wednesday Time: 17:00/20:00/22:30/00:30 Server Time Extra Info: Get your Curve, Mount and Chance on Legendary/Pantheon Trinket! Glory of Argus Raider : Day: Sunday Time: 20:30 Server Time Extra Info: Done via Normal difficulty, Get your Glory Mount and Lots of Achievements! Glory of Legion Raider : Day: Sunday Time: 20:30 Server Time Extra Info: Done via Normal difficulty, Get your Glory Mount and Lots of Achievements! Note: If you are interested in booking a spot for the services we provide, please join the discord and if the boost you are looking for is not listed then you can ask about it as well! Contact us Discord Invite Link: https://discord.gg/JtPYkdQReginé2 06 Jul
06 Jul NoM 11/11M Boosting Service (Horde) NoM 11/11M is now opening up the boosting service once more! We have been boosting since Mop, confidently providing full Siege of Orgrimmar runs for many months and also boosting throughout WOD ending HFC with lots of mount sales. Furthermore we boosted many people through The Emerald Nightmare. You can have a look at the comments and feedback we receieved here: https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/11181138612#1 and here :) https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17289172227?page=1 Now, we are offering the below runs, with your choice of the loots. Nighthold Mythic : Elisande and/or Guldan with mount and/or without mount. Antorus Heroic: Full run PL We accept gold in any realm. Please get in touch with the below people for more info. Linblad#2519 Eth#21276 San#2583 Tankermanse#2817 Laiyaaa#2606Aliné1 06 Jul
06 Jul Szukam gildii na BfA Witam, Szukam gildii, z którą mógłbym ogrywać nadchodzącą ekspansję. Chciałbym raidować tak N/HC i oczywiście dużo m+. Moje doświadczenie rajdowe jest dość ubogie, wyczyściłem raz czy dwa HC Antorus, także mimo, iż rajdować zamierzam więcej, jakimś super intensywnym, tryhardującym mythici rajderem nie jestem. Poza tym zależy mi na pewnym socjalu, zwłaszcza do levelowania 1-110, które od czasu do czasu robię.Renaos0 06 Jul
06 Jul [Przymierze] Grupa/ Gildia weekendowa. Witam. Ostatnie kilka godzin poświęciłem na poszukiwanie aktywnej gildii radującej przede wszystkim w weekendy , najlepiej po stronie przymierza. Niestety, takie gildie to rzadkość lub nie ogłaszają się zbytnio. Mam 28 lat, pracuje na dwie zmiany, wielokrotnie próbowałem zaczynać ponownie swoją przygodę z raidowaniem, ale normalne gildie nie były najlepszym rozwiązaniem, dlatego też poszukuję osób które mają podobne wymagania. Interesuje mnie złożenie grupy/ gildii wekkendowej która będzie w stanie poradzić sobie z normalem/ heroicem a z czasem będzie w stanie raidować Mythic. Aktualnie czekamy na nowy dodatek , więc wydaje mi się, że to najlepszy czas na formowanie takiej grupy. Gdyby znalazło się więcej osób zainteresowanych tematem lub gdyby ktoś już działał w tej sprawie to proszę o kontakt : Krzaczu#2950Efendil0 06 Jul
04 Jul Ashran achievements Hello, As you know or may not know, all ashran achievements will be moved to Feats of Strength tab. If there would be enough people from both sides, we would finish 3 the hardest achieves in one night. * Divide and Conquer * Bounty Hunter * Grand Theft, 3rd Degree With 40 people on both sides, siting near cemetery and a little coordination we would do it most likely during one, longer session. If anyone is intrested to participate in those achievements, just reply in this topic and we will choose date to do it(most likely weekend) Same threads also on wowhead and mmo-champion http://www.wowhead.com/forums&topic=283800&p=4183606 https://www.mmo-champion.com/threads/2392732-Ashran-achievementsDedziodk2 04 Jul
02 Jul LF ENG GUILD At this point, I'd join any guild that speaks English or is, at the very least, international.Donancoyle0 02 Jul
01 Jul World Server is down HI i recently come back to WoW and im experiencing problems with connecting to Burning Legion. I can connect to other servers but i cant use this one. its not a 24h problem , its starting usualy in afternoons and then later in night its working for me again. when its happening i dont have any problems connecting to other servers only to BL and BL is "My" server with all important toons so im efectively lock out from playing wow since i dont wanna start from 0 on some other server. Im playing from UK, Peterborough, im using "Plusnet" as my internet povider. and since i can connect to other servers its probably not my firewall, system, etc. issue P.S. i just created new toon (troll) and it let me in on the server while i was creating this char , i loget out and tryed other toons and " no go " so i tried this new one and could not log on it again P.P.S. on server list burning legion dont even show as "full" its showing "high"Zagu0 01 Jul
01 Jul [H] LFG progress BFA PL/ENG [H] Hi, I was a semi-hardcore raider in the past in woltk and right now at the end of Legion i came back to the game and want to experience it all again. Looking for a guild to quickly start gearing up in the upcoming expansion on M+ and start progressing raids right away (aiming for Mythic). Can adjust class/spec in some manner (alts are not a problem if needed). No problem in joining as a trial for start of BFA and you can later judge if im capable by M+ and start of rading. [H] Hej, w dawnych czasach WoTLK'a rajdowałem dość namiętenie ale niestety miałem przerwe. Teraz chciałbym wrócić na BFA to czasów porządnego rajdowania. Nie mam problemu z dostosowaniem klasy/specu do wymagań gildii, jakichś wielkich preferencji nei posiadam patrząc na to, że po takim czasie wszystko się zmieniło (brak problemów z alt runami). Chciałbym zacząć od razu na nowym dodatku progress M+, przygotować się do rajdów i ruszyć z kopyta. Chętnie dołącze do Gildii jako trial i sami stwierdzicie czy się nadaje poprzez robienie ze mną M+ ( czy niedowład w mózgu występuje czy też nie) oraz początek rajdowania. Zależy mi na Gildii celującej w full clear Mythic.Llamaduck0 01 Jul
01 Jul RAF. Szukam nowego gracza (3x EXP) Looking for new player to play in Recruit a Friend mode. We can EXP x3 Faster! Jeśli jesteś mowym graczem i jeszcze nie kupiłeś wowa, skontaktuj się ze mną. Razem mozemy mieć większe korzyści. Pomogę Ci grać :) (LT/PL/EN)Czokstar0 01 Jul
25 Jun Argus mythic kill 4mil with mount 8 mil Hello have one spot for boosting argus mythic mount. get it b4 next patch and Bfa! Im top seller on silvermoon realm full population. check https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17618194293 accept golds on all realms ! Battle Tag: Sparklystars#21949 Skype - twinkeuSaintelf0 25 Jun
24 Jun WTB Heroic Kil'Jaeden boost Name your price, 100k, 200k, 500k, 1 million you got itDreamkore0 24 Jun
21 Jun Gildia (PL) Witam, szukam polskiej gildii do wspólnego grania bez nerwów, napinki na progres ale z ludźmi którzy chcą sobie pomagać i grać w miłej sympatycznej atmosferze. Bez problemu jestem w stanie zmienić server oraz frakcje (nawet bardzo chętnie ponieważ bardzo długi czas gram w ally i jakaś odmiana by się przydała) ponieważ w tej grze chodzi przede wszystkim i fajne przygody z innymi graczami, z góry dziękuję za wszelką pomoc :)Arcttics0 21 Jun
20 Jun [A] Szukam gildii raidującej Jak w temacie poszukuję gildii raidującej ;)Alamentra0 20 Jun
16 Jun [H] Dominacja, Agresja, Presja (PL) Witam Serdecznie! Gildia "Dominacja, Agresja, Presja" poszukuje nowych, chętnych z dystansem do siebie graczy do grania w content BfA. Jesteśmy młodziutką gildią (powstaliśmy dopiero ~3 tygodnie temu), jest to idealny moment na dołączenie, dopiero wszyscy się poznajemy. Gildię prowadzę wraz z grupką znajomych z RL (real life :D), ręka trzymająca władzę będzie silna, sprawiedliwa i rzetelna. Nie chcemy trolli, toxiców, nerwusów, wbrew (przewrotnej) nazwie gildii jesteśmy w większości ludźmi 30+ pracującymi, ale nie zamykamy się na młodszych graczy, przyjmiemy każdego kto potrafi się zachować. Oczywiście posiadamy odpowiedni dystans do siebie, gry i życia, więc nudno nie jest :) Zapraszam! Rodzaj gildii: Allaround - serio! Zamierzamy robić wspólne dungeony, raidy, gramy PvP, nie ograniczamy się, czerpiemy z WoWa wszystko to co najlepsze :) dla niektórych być może będzie to oznaczało, że jesteśmy gildią typu "casual", ale to nie do końca prawda, jest wśród nas kilku "hardcorowców", którzy poświęcają na WoWa być może troszkę za dużo czasu niż faktycznie powinni :D Ze względu na młody staż do gildii w tym momencie przyjmiemy każdą klasę! moje bnet id: Ryba#2529 id pierwszego oficera (gdybym był offline): ChińskiZwiad#2282Rybà1 16 Jun
15 Jun BG,2V2, 3V3 on BL Hello guys i want to change my fraction on Horde thats why i am thinking about moving on BL. And here is my question, how is going on every PVP events, arenas, and BG can u easy find ppl do that kind of stuff, or it is hard to do bcs everyone are set on PVE? Thanks everyone for answers. Have nice day guys :)Maverix0 15 Jun
14 Jun CebulkaTV - Dla polskich graczy WoW i o graczach Zapraszamy na drugi odcinek CebulkaTV. Dla polskich graczy WoW i o polskich graczach. O Was i dla Was. Mamy nadzieję, że drugi odcinek spodoba się jeszcze bardziej. Dziękujemy wszystkim za suby, łapki w górę i polubienia. Pozdrowionka i miłego oglądania. https://youtu.be/1rBRNtw3nKATrudno0 14 Jun
07 Jun Antorus Heroic Boosting <Invalid Target> Invalid Target <Ragnaros> 11/11(M) Horde guild started to help and boost players around 2 years ago. Our team boosting from first-hand, not using middleman or reseller. This is the reason why our prices are one of the best on the market. Our main goal is to make the customers and buyers 100% satisfied and complete the order in the shortest unit of time! We ONLY accept GOLD as payment (we accept gold on other high pop realms as well). We offering the following services and boosts: - Antorus Heroic full run and only Argus kill - Mythic+ - "the Chosen" title (ToV Mythic) - "Glory of the Argus Raider" achievement The prices may change, for more information and application feel free to add me on BattleTag Arkhien#2198 Boost schedule(server time): Antorus Heroic full run and only Argus kill Monday, Friday 20:00 Saturday 15:00, 18:00 and 21:00 "the Chosen" title (ToV Mythic) Sunday 19:45 and 20:00 "Glory of the Argus Raider" achievement Tuesday 20:00 Mythic+ After you added me we will contact the exact price and timeArkhien16 07 Jun
28 May [H] SUPREME (PL) Strona WWW: http://supremeguild.pl/ INFO Jesteśmy nowo powstałą gildią zrzeszającą grupkę zagorzałych fanów Warcrafta. W związku z nadchodzącym dodatkiem postanowiliśmy połączyć siły i utworzyć gildię, z którą od pierwszych dni BfA będziemy wspólnie expić i ubierać się, progressować nowe raidy i karać na Battlegroundach. Jeżeli szukasz zgranej paczki z odrobiną poczucia humoru i rozsądnym podejściem do gry, to zapraszamy! Oprócz wspólnej gierki oferujemy też mile spędzony czas na Discordzie i gildyjnym Forum. Przyjmujemy też osoby levelujące, w końcu każdy z nas też kiedyś przez to przechodził. :) KONTAKT: Souper / Supeer; Koperoov; Bedegowar; Idrina / LetmeeatyaIdrina0 28 May
26 May [H] szukam gilidii pvp/pve Witam, poszukuje gildii pvp/pve raczej dla casuali. W tygodniu mam tylko 2 godziny na granie, w weekendy trochę więcej. Interesuje mnie miła atmosfera i wspólne pvp/pve. Spriest (potem być może także disci) 925ilvl na ten moment.Ebah0 26 May
24 May [Horde] Gildia PVP Sum Optime rekrutuje do grupy RBG Gildia PVP Sum Optime (2.1k cr sezon 6, ~2.1k mmr sezon 7) poszukuje graczy 2k+ xp do uzupełnienia grupy RBG. Zwłaszcza poszukujemy aktywnego rogue, jednak chętnie przyjmiemy również inne klasy/spece. Gramy w poniedziałek, środę i czwartek między 20 a 22. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu z Lelumem (Cx, Kajrunia) lub Stalowka.Pióreczko0 24 May
18 May [H] [PL] Prima Sort - 10/11 M strona www.primasort.org.pl Prima Sort Jesteśmy ekipą graczy z dużym (kilkuletnim) doświadczeniem. Raidujemy regularnie, w kulturalnej atmosferze i, co do zasady, nie przeklinamy. Oczywiście daleko nam do sztywnej etykiety; na progresie i w trakcie pulla jest dyscyplina, ale poza tym klimat jest bardziej barowy niż wernisażowy. Od siebie i innych wymagamy znajomości i poprawnego wykonywania taktyk, pełnego przygotowania do raidu (flachy, runy, enchanty, etc.) oraz – oczywiście – bardzo dobrej znajomości swojej klasy. Jesteśmy zgraną ekipą, ale zależy nam też na killach i progresie, jednak nie za wszelką cenę. Celem jest zbijanie wszystkiego w trakcie contentu, w dobrej atmosferze. Na serwer Burning Legion przenieśliśmy się z The Maelstrom po stronie aliantów, Progres Legion ( Progres zdobyty w Gildii Noobs From Proland - The Maelstrom ) Emerald Nightmare - 7/7 M Trial of Valor - 3/3 M Nighhold - 10/10 M Tomb of Sargeras - 5/9 M Antorus - 10/11 M (Obecny) Kiedy raidujemy: środa 20.00-23.00 czwartek 20.00-23.00 poniedziałek 20.00-23.00 niedziela od 21 ( dzień dodatkowy) zdarza nam się odrobinę przedłużyć raid w imię killa (do pół godziny). System rozdawania lootu: Loot Council: staramy się aby w tej grupie znaleźli się reprezentanci różnych tokenów i typów armoru (cloth, leather, etc.). Kogo szukamy: Szukamy ludzi, którzy mogą raidować regularnie (wysoka frekwencja) i są nastawieni na pozostanie z nami na dłużej (nie rezygnujący w trakcie contentu). Inne aktywności: W WoWie aktywnie przedzieramy się przez Mythic+, a poza tym można spotkać nas np. w PoE, OW, Diablo czy HS. Formularz aplikacji: https://goo.gl/forms/nSXxHGTVUX1odNXB2 Osoby do kontaktu: Elwinga#2179 - GM Lailha#2718 - OficerElwingá4 18 May
15 May <Exception> Mythic Antorus Boosting Services <Exception> is offering multiple types of boosts please see below for the different types of runs we offer. What we have to offer right now is: Mythic +15 Dungeons for Weekly reward + Keystone Master achievment Argus Mythic + Shackled Ur'zul Mount Antorus Mythic 11/11 + loot + Shackled Ur'zul Mount Antorus Mythic 11/11 + loot We ONLY accept gold as payment. If you can pay on Shattered Hand and connected realms you will get the cheapest prices. However we do accept gold on most servers. Antorus Mythic run is on Wednesdays at 19:30 server time. All our raiders are 965+ ilvl, so the run is smooth and efficient. To book a spot add my battle-tag: smithy#2925 We do our best to get our buyers as much loot as possible, this means no more than 1 buyer each armor and token type. For more info or if u have any questions please add my battle-tag: smithy#2925 or send me a whisper in-game. These runs are HORDE ONLYßíó0 15 May
10 May WTB Magic Rooster Egg Tcg Mount WTB Magic Rooster Egg Mount ( Gold on Silvermoon-Alliance) BattleTag: Psarman#2811 PM me for more Info pls.Shockwaver0 10 May
04 May Szukam kogoś do wspólnej gry Szukam kogoś do wspólnego levelowania, gram wowa od końca tbc, po mop miałem dłuższa przerwę grywałem bardziej, żeby farmic mounty. Szukam osoby chętnej na wspólne levelowanie na instancjach frakcja obojętna server również Mam 28 lat wiec fajnie gdyby się znalazł ktoś 20+ @jupes#21556Jîx0 04 May
04 May [H] DH tank, Resto dudu, fury war lf guild Hello My friends came back to wow and we are looking for guild that's clearing antorus on heroic/mythic levels. We speak polish and english. Link to characters: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/burning-legion/mercraw https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/burning-legion/aeterling https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/burning-legion/glazuo As you can see my fellow warrior friend needs a bit gearing, but that shoudn't be a problem. 1 or 2 clears of antorus normal/heroic should be okay. I myself cleared 3/11 Mythic, just inspect my paladin. Im looking forward into playing my demon hunter with my friends, on one server. We are doing as many m+ as possible to gear Aeterling, and to boost our m+ score on these chars. If you are intrested for further chat, just add me on bnet or leave a reply under this post. Reptilianin#21641Ilikepepsi2 04 May
03 May Szukam Polskiej Gildii [ H ] Sprawa jest taka ,że pracuje na dwie zmiany... a więc regularne rajdowanie odpada w większości gildii które tego wymagają~ w dni robocze. Sam rajduje sobie z randomami w weekend ( sobota i niedziela ). Jak na ten moment ubieram się w Antorus Normal ( 947 iLVL ). Mam tylko jedną... w pełni opanowaną postać ( Mage Tower Completed ) chociaż tankiem grywam tylko kiedy chodzę na Normal-Heroic dungeony... nie ma mowy o rajdach czy mythic+ jeśli chodzi o tanka ;) Jedyny środek komunikacji jaki mnie interesuje to Discord. Gildie z TS3, Mumble itp. niestety odpadają! Nie mam zbyt wielkich oczekiwań od gildii ale chciałbym aby ktoś mi pomógł z questem w ICC - Blood Infusion. No i chyba tyle~Jesi2 03 May
02 May Warrior fury szuka gildii Cześć, Szukam gildii, gram warriorem fury, mój obecny ilvl to 890. Jestem w trakcie farmienia ap to ostatniego trejtu w mojej broni oraz order resources do research w moim Claas order hollu. Grałem dużo czasu na dodatku wratch od the kich King, szukam gildii, która pomoże mnie wprowadzić w ten dodatek, jestem młodą osobą (25 lat) więc szybko się uczę. Chciałbym w przyszłości rajdowac (wiadoma sprawą jest to, że muszę najpierw się dogerowac) dlatego interesowały by mnie gildie rajdujace w tygodniu (z uwagi, że mam najwięcej czasu w tygodniu). Zapraszam do kontaktu na forum lub ingamme nick: fappkat posiadam komunikatory głosowe ts/discord oraz mikrofon.Fappkat1 02 May
30 Apr Hunter & Druid (940+) searching for PVE-Alliance-Guild Greetings! We are a seasoned Hunter (Beastmastery, iLvl 953) and a casual Druid (Feral, iLvl 944) looking for a nice english/german Alliance Guild to raid and run dungeons with. The Hunter has a lot of experience due to having played TERA and having geared a warrior (Antonjj-Aman'thul) since September 2017. He is very interested in the theoretical part of the game, e.g. simming different talent and gear combinations with AskMrRobot. The Druid has a great progress (he just started in March 2018 with the endgame content) - always trying to get better. Also he knows the lore :) Having tried all different specs he decided to play Feral but also sees himself in addition gearing the Restoration-Spec in near future. Hunter: https://raider.io/characters/eu/burning-legion/Anzhion Druid: https://raider.io/characters/eu/burning-legion/Meirande Having the goal of progressing further and realising that random groups are sometimes hard to deal with (e.g. wiping 12 times a night consecutively with different groups at Argus heroic) , we decided to join a guild to connect with other reliable people (personally if possible), maybe receiving constructive feedback on our playstyles and general tips about the game. Both are familiar with basic AddOns. We imagined to play a few evenings a week, if planned in advance, prefering on weekends. If interested, please contact: TrueJeffo#2211, anzhion#2315Meirande1 30 Apr
27 Apr POSZUKUJĘ GILDII !! LF Guild !! Siema bracia i siostry :D Obecnie poszukuję gildii aktywnej w tyg. na weekendy bywam sporadycznie. Jestem tankiem 899iLvl, znam większość technik na mytha+ i pare raidów. Oczywiście poznanie nowych taktyk na bossach to kwestia 15min na YT. Wychodzę z tego założenia, że teraz nie umiem. Ale daj mi chwilę to się nauczę :D Ogólnie gram w Wow'ca od Vanilli do Wotlk, lecz zawsze na priv(10lat?? pi razy dżwi). Na globalu cisnę od 5miesiecy. Zacząłem w allach (monk 940ilvl) z tego powodu że zawsze hordą grałem. Lecz nie trwało to długo, aby się przekonać że alianci ssssąą na BL :P. No i powróciłem, FOR THE HORDE !!! A i podajcie siatkę mordo!! heheh Pozdrawiam mordeczki xD -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hey yaa all, Currently, I am looking for an active guild at week, occasionally on weekends. I am a 899iLvl tank, I know most of the mytha + and a few raid techniques. Of course, learning new tactics on bosses is a matter of 15 minutes on YT. I proceed from this assumption that I can not now. But give me a moment, I will learn: D Generally I play in Wow'ca from Vanilla to Wotlk, but always on priv (10 years ?? +/-), I have been pushing for 5 months. I started in allach (monk 940ilvl) because I always played a horde. But it did not take long to see that the Allies sucked on BL: P. Well, I came back, FOR THE HORDE !!! Peace!!Tokarev0 27 Apr
22 Apr [H] [Burning Legion] <WTB Toothbrush> 5/11 M WTB Toothbrush 5/11M are a friendly, English-speaking international guild founded November 9th 2014. We are striving to become a Cutting Edge guild in Battle for Azeroth and extend our schedule to raiding 3 nights a week. Despite being on a realm that is predominantly Polish, we offer international raiding to the (somewhat small) English-speaking community on the realm. Although we are aiming for semi-hardcore Mythic progression, we place importance on forming great friendships within the guild. If you would like to meet some awesome people and raid with likeminded, first-time Mythic raiders, we may just be the guild for you! Please contact here or on Battle.net Milo (Milo#2347), Ichhi (Benjih#2975), Corn (Symphonus#2324) or just myself (Simpenoob#2409) if you are interested.Waltrina1 22 Apr
20 Apr Looking for guild 940 Frost Hello i am looking for raiding guild that raids at late nights pref. weekends and maybe 1 working day. I haven't raid yet (lack of time and guild that suited me). My target is to finish Argus Heroic before next expansion. It would be nice to have someone to do mythic+ with as well - I literally can't get invite to more than +11 party. Everyone denies my invites. While +11 is just too easy I often outdps whole squad >.<. I speak decently english and well polish.Deathric1 20 Apr
11 Apr [Horde]C A R E C A R E jest to gildia, której celem jest poznawanie i progressowanie contentu PvE w grze World of Warcraft. Na wstępie pragniemy od razu przypomnieć rzecz najważniejszą: To tylko i wyłącznie gra! Dlatego też dokładajmy wspólnie wszelkich starań aby każdorazowe logowanie do gry kojarzyło się z przyjemnością, a nie katorgą, w związku z czym wszyscy dbajmy o należytą amosferę. C A R E - BURNING LEGION O nas 1. Kim jesteśmy? Jesteśmy gildią PvE „Semi hardcore” na serwerze Burning Legion po stronie Hordy. Trzon gildii tworzą doświadczeni gracze. To co głownie odróżnia nas od gildii hardcore’owych jest liczba dni raidowych, nie raidujemy cały tydzień, a jedynie 3 dni. Mimo to dokładamy wszelkich starań, aby raidy odbywały się starannie i bez slacków. 2. Czego oczekujemy? » aktywności raidowej minimum 2 dni w tygodniu w godzinach 20:15– 23:30 (zaproszenia do grupy rozpoczynają się od 20:15) » chęci do progressu i poważnego podchodzenia do raidowania oraz punktualności » odporności na krytykę oraz umiejętności dostrzegania i poprawiania własnych błędów » prowadzenia nienagannie swojej klasy (build / gear / rotacja), śledzenia jej theorycraftingu » pełnego i pewnego przygotowania do raidu (znasz taktyki, masz +20 FPS na raidach 20 man, nie masz DCków, nie AFKujesz, posiadasz flaszki, jedzenie itd) » sprzętu na poziomie 910item level oraz 62 poziom AP » abyś zdawał sobie sprawę że na raid prócz Ciebie przychodzi 20 osób i żebyś nie myślał jedynie o sobie » stabilności oraz lojalności (nie planujesz przestawać grać w przeciągu najbliższych 1-2 miesięcy) » bycia co najmniej na odsłuchu w trakcie raidu na naszym serwerze Team Speak 3. Co C A R E możne Tobie zaoferować? » przyjacielską i miłą atmosferę wśród osób które chcą progressować » pewny i stały spot na 20 man oraz pełnoprawny dostęp do loota po pomyślnym przejściu okresu próbnego » stabilność oraz lojalność (nie planujemy przestawać grać w przeciągu najbliższych XX miesięcy ) » pomoc w mythic + (boosting) Zainteresowany?Targot4 11 Apr
11 Apr [H] Gandara \ Gildia PvP \ www.Gandara.eu Cześć wszystkim! Jesteśmy gildią PvP z doświadczoną oficerką i wieloletnim stażem w WoWie, w szeregach której znajdują się weterani miażdżenia przymierza! Gramy RBG / BG codziennie o godzinie 20:00! Jeśli jesteś znudzony graniem z randomami i brakiem zorganizowania to trafiłeś w odpowiednie miejsce :) Co prawda funkcjonujemy od około tygodnia, ale już tłuczemy wspólne BG :) Posiadamy własny serwer TeamSpeak, który jest zarówno publicznym serwerem dla 512 osób, więc jest z kim pogadać. Więcej informacji na https://gandara.eu Serdecznie zapraszamy! EDIT #1 Minęły już prawie 2 miesiące od startu i ciągle się rozwijamy! Zachęcam do odwiedzenia naszej strony www, którą staramy się aktualizować na bierząco. Aktualnie szukamy głównie healerów i tanków! DPS również przyjmujemy, ale nie gwarantujemy uczestniczenia na RBG w pierwszej grupie. Powoli zabieramy się za utworzenie drugiej grupy na RBG. Zapraszam do kontatku przez forlumarz na stronie www lub w grze. Pozdrawiam! EDIT#2 Odświeżam i zapraszam stronę www!Bounce8 11 Apr
05 Apr Outland Revolution Hi please check out this video if you loved or enjoy The Burning Crusade and Outland. https://www.youtube.com/watch?v=NLJtTmoOMPE Add my Battle-Tag Rikard#2959 for interests in the new Project 70 on Silvermoon <Raiders of Outland>Zpikkz0 05 Apr
05 Apr Recently resubbed and... ...I'm finding a concerning lack of English-speaking anything on BL. Fairly sure this didn't use to be the case; not that I've got an issue with foreigners it just gets tiresome. What realm should I hop over to where the primary focus is English?Evasive0 05 Apr
29 Mar [H] <Cringe Coma> HI! Freshly formed guild is now recruiting. We are looking for people with brain to clear, mainly, PVE content and prepare for BfA (resources, gold, professions, mats, etc.) in a chilled environment. Feel free to whisper me or send and mail in-game, you can also reply in this post. Best regardz: AtomicfireAtomicfire0 29 Mar
23 Mar Polski zwierzyniec na BL... Słuchajcie, naprawdę lubię grać z Polakami, nawet mimo tego, że angielski znam dość dobrze, to większą frajdę z mam z gry z rodakami. Pytanie brzmi - czemu BL stał się taką esencją, skupiskiem wszystkich najgorszych cech Polaków? Jak tam patrzę na czat - ludzie odzywają się do siebie tekstami jak z blokowiska. I to nawet nie są dzieci, wszyscy wiemy, że w Wowa grają głównie osoby liceum/studia/pracujące, a wieś taka że... Pytanie do wszystkich, którzy biorą udział w tym zwierzyńcu (oczywiście, nie mam na myśli wszystkich polskich graczy BL): Czemu się tak zachowujecie? Wynieśliście to z domu? Macie problemy ze sobą? Czemu w ogóle Polacy się tak zachowują? Wychowankowie ciężkich de facto lat 90. z bloków (z całym szacunkiem, ale tam mieszkają nie tylko sumienni i pracowici ludzie, ale też najgorsza swołocz)? Ludzie, którym za dziecka rodzicie na za dużo pozwalali? Nurtuje mnie to pytanie. Ile to razy widziałem, jak ktoś grzecznie o coś pytał, a ludzie na generalu/tradzie w Ogrimmarze mieszali go z błotem, kpili, śmiali się, ogólnie pełen sarkazm, cynizm, złośliwość. Tak to właśnie jest na ogół na takich czatach - loża starych szyderców. Uważam, że Blizzard powinien postawić do pionu to wieśniactwo.Renaos1 23 Mar