[DUTCH guild] Optimus Pruim- Bloodhoof[H]

Looking for Players – PvE
1 2 3 7 Next
.
Not recruiting atm
.
.
.
Hi there,

Let me introduce myself. Former GM, nowadays Officer, in the Horde guild DutchCircle on the realm Bladefist. We are looking for members and perhaps some sort of participation with another Dutch guild to fullfill our wish to play what the game has to offer within a community of Dutch speaking members. We chose for this this setup because it makes communication for us, especially in raid environments/grp content far more easier.

When I read the above it was almost if I read a recruitment post of ourselves. I think we have similar goals in the game and are on somewhat the same casual level as you guys are.

I have added u guys and would like to have a chat and see where it goes.

Cheers,
Typhòn (PartyCrusher#2475)
Edited first post

6/9 HC together with DutchCircle.

Still looking for folks to fill our own ranks.
Edited 7/9 HC
Yo,

Wij zijn een groep van 5 RL vrienden, momenteel opzoek naar een guild.

We overwegen verschillende dingen en zoeken ook niet per se een NL guild, eigenlijk vooral een guild die casual maar toch op redelijk niveau raid – en bestaat uit gezellige, relaxte mensen :).

Staan jullie open voor groepen, en zo ja, wat zoeken jullie momenteel qua classes/rollen?
26/09/2017 08:58Posted by Zenpai
Yo,

Wij zijn een groep van 5 RL vrienden, momenteel opzoek naar een guild.

We overwegen verschillende dingen en zoeken ook niet per se een NL guild, eigenlijk vooral een guild die casual maar toch op redelijk niveau raid – en bestaat uit gezellige, relaxte mensen :).

Staan jullie open voor groepen, en zo ja, wat zoeken jullie momenteel qua classes/rollen?

Hey,

Leuk om je reactie te lezen. Jullie zijn zeker welkom, ook is daar ruimte voor in het raidteam. Qua specs zijn we vrij flexibel, meeste van ons hebben offspecs waar we naar kunnen switchen. Tanks zijn momenteel wel vast, vooral dps kunnen we goed gebruiken.

We raiden standaard op woensdag samen met DutchCircle. We plannen maandag extra voor evt progressie. Raids zijn vrijblijvend, en plezier staat voorop.

Buiten raids is er altijd volk online voor andere dingen, zoals m+. Ook is er altijd wel iemand die rondhangt op discord :)

Voeg mij anders even toe:
Puik battletag: Stougmeister#2832
Bedankt voor je antwoord, klinkt goed!

Ik voeg je later vandaag even toe (mijn tag is pathetiq#2318).

Spreek je :)
Edited first post

8/9 HC
Looking for some more dutchies/belgians to fill the ranks.

Where you at?!
Updated first post with some changes.
Venturing into Antorus now.
Still on the lookout for some more duchies/belgians to join the Optimus Pruim gang!
Updated first post.
Venturing into Antorus.
Still on the lookout for some more duchies/belgians to join the Optimus Pruim gang!
Updated
Doing normal Antorus, planning on HC after holidays.
Always looking for more dutchies/belgians to join the gang. Dps and maybe a healer for raiding.

Poke me if you want to know more
Stougmeister#2832
Thumbs up, if only for your guildname. Clever use of Dutch ;)
21/12/2017 20:27Posted by Shinaed
Thumbs up, if only for your guildname. Clever use of Dutch ;)

Thanks m8
Should have seen our old website, optimus prime with two "pruimen" (plums) hanging somewhere particular ;)
Happy holidays from the Optimus Pruim gang!

Still looking for more dutchies/belgians to join the gang!
Updated

Venturing into Heroic Antorus after holidays. Looking for some more duchies/belgians to come with us! Mainly dps, maybe a healer.
We will do normal runs if people/new members could use da gear.

Groet Puik!
Updated first post

Dutchies/Belgians where you at?