REPEAT Dansk Mythic Guild [9/11 HC] Søger RDPS

Ravencrest
Hejsa!
Vi er Repeat, en Dansk Mythic guild på Ravencrest!
Vi søger RDPS til at joine vores Mythic hold.

BM Hunter [Høj]
    MM Hunter [Høj]
    Shadowpriest [Høj]
    Ele Shaman [Høj]
    Destro Warlock [Høj]
    Affliction Warlock [Høj]
    Havoc Demon Hunter [Lav]

Vi raider Torsdag og Søndag fra 20.00 - 23.00

Vi er en meget social guild, der altid har folk der hygger på Discord - her er der rig mulighed for at vælte dig i dårlige jokes, høre sjove historier og/eller få hjælp skulle du være ny spiller eller bare til et nyt spec! Som guild laver vi en del casual runs i løbet af ugen, meget spontant, dog med et fast Casual Raid hver Onsdag til alle der ønsker at cleare non-progression raids. Progresser vi eks Heroic vil Onsdag være Normal, progresser vi Mythic, vil Onsdag være vores Heroic Run - hvor alle med "decent" gear er velkommen (også casuals).

Vores mål, som guild, er altid at drive det bedste ud af folk, som tager WoW seriøst og som gerne vil være en del af et konkurrencedygtigt raid team.
Vores mål er at kunne blande os i toppen af danske 2 dags guilds.

Vores minimum krav for trial raider er 72 traits og 935 ilvl, og pr. 1 Januar 75 traits og 945 ilvl.
Men .. er du pt. under raid kravene men tænker det her er guilden for dig, så kan du joine som social og geare sammen med os!
Når du så er klar kan du starte som trial og komme med på progress runs!

Nu inden du kontakter en officer, så læs venligst "GUILD REGLER" og "REKRUTTERING" på vores hjemmeisde :
www.repeat-guild.dk

Adellund#2208
(Heal Role Officer)

Lintrup#2279
(Raid Leader)

MrBromantic#2857
(DPS Role Officer)
Hej Azrioz.

Jeg går med en tanke om at joine en dansk guild, og lige umiddelbart lyder jeres da som et rigtig interessant emne.
Jeg er selv 35 år, 2 børn og kone. Så der gået ret så meget casual i den, i forhold til da man var mythic raider 3-4 gange om ugen. Det har jeg ikke tid eller lyst til mere.

2 gange om ugen kl 20-23 lyder perfekt.

Jeg har 11/11 HC, jeg har dog ikke fået raidet så meget i Antorus som jeg gerne ville. Har fået nyt arbejde som IT Tekniker, så det har taget pusten en anelse. Nu er der ved at være ro på igen, så der er overskud til at raide ordentligt igen.
Har 78 traits i Elemental våben. Arbejder på mit Enhancement våben som OS, pt er det 70 traits.