The Casual Crew - NL/BE guild op zoek naar mensen!

Silvermoon
Wie zijn wij?
The Casual Crew is een nieuwe Nederlandstalige guild waarbij de balans tussen de vooruitgang in het raiden en het sociale aspect de prioriteit heeft. Dat betekent dat we niet elke avond willen raiden, maar als we gaan het wel serieus willen oppakken.

Wat zoeken we?
We zijn op zoek naar andere mensen die mee willen helpen om de guild op te bouwen. De insteek is om met deze groep vooruitgang te boeken op normal en heroic. Mocht het heel voortvarend gaan dan kan mythic uiteraard ook... maar laten we eerst hiermee beginnen!

Uiteraard ben je welkom als je wilt raiden, maar ook voor alleen af en toe wat samen spelen is er plek. Qua classes hebben we op dit moment nog geen voorkeur, iedereen is welkom!

Wat mag je verwachten?
Naast veel plezier willen we een guild opzetten waarbij we op een fatsoenlijke manier met elkaar omgaan. Dus volwassen gedrag! Verder zullen we 2 dagen in de week raiden (donderdag en zondag van 19:30 tot 22:00). Dus niet te lang, maar wel met de bedoeling dat we deze tijd serieus spenderen. En tot slot uiteraard ook wat guild m+ runs!

Lijkt het je wat? Of wil je meer weten? Neem contact met Haloc of Boebam op!
Bump, inmiddels een paar mensen gevonden. Maar er zijn er nog meer welkom!
We zoeken nog Rdps en optioneel een tank.
Ik ben al even op zoek naar een Be/NL guild, zoeken jullie ook mensen met weinig ervaring? Ik speel al een paar jaar maar heb er nooit veel tijd in gestoken omdat ik altijd solo speelde.
Hey Fogur, ervaring is geen probleem. Laten we even ingame verder met elkaar praten, als boebam online is kun je hem ook altijd een whisper sturen. Ik ben misschien vanavond wel even online.