Akanesh, Herold Prawości vs. Piec

Krzyżowiec
Jak w tytule mam dylemat. CO zada większy DMG??? Obydwie bronie pierwotne z maksem na DMG. Piec fajny ale wydaje myślę że wolniej mi idzie w GR. Proszę o podpowiedź bo sam nie wiem czym grać. Wybraniec Akkhana ;-))
https://images83.fotosik.pl/996/de014c905f1d7434med.jpg
https://images82.fotosik.pl/999/df251ee8a3dca721med.jpg
Witaj,

W "Skazanym" oblatany nie jestem, ale jeśli poczytasz inne wątki w tym buildzie masz do wyboru "całe" dwie bronie: Piec lub Ostrze Proroctwa i w zależności od obrażeń jedno w łapę, drugie w kostkę.
To, że idzie Ci wolniej może być złudne. Zwłaszcza, że Piec daje Ci kopa do bicia elit, co na GR jest nie do przecenienia.
Moim zdaniem: Piec.

Pozdrawiam,
PS.
Zakładam, że chodzi o postać "Świety".
To Cię nie zaboli, bo " z martwych wstaniesz", jeśli padniesz :D
Przeroluj w Tarczy, Piecu oraz Powściągliwości, to co rollowałeś na max CDR.
Plus 24 procent spowoduje, że praktycznie non stop latasz na Akkhanie i to powinno przełożyć Ci się na "permannetny" wzrost obrażeń.
Jak pisałem powyżej: oblatany w tym buildzie nie jestem, ale spróbuj.
Z pewnością zaś: zmień klejnoty na diamenty, bo po co Ci życie, które ucieka szybciuchno - niczym mityczna Lilith przed Maltaelem - kiedy odporności na affiksy brak? :-)

Pozdrawiam,
18.02.2018 18:57Wpis zamieszczony przez: Djryba
Jak w tytule mam dylemat. CO zada większy DMG??? Obydwie bronie pierwotne z maksem na DMG. Piec fajny ale wydaje myślę że wolniej mi idzie w GR. Proszę o podpowiedź bo sam nie wiem czym grać. Wybraniec Akkhana ;-))
https://images83.fotosik.pl/996/de014c905f1d7434med.jpg
https://images82.fotosik.pl/999/df251ee8a3dca721med.jpg


Wybierz Piec do ręki , a w kostke ostrze proroctwa ( zyskasz max z psywki).
Podstawa to jak najwyższa pasywka na ostrzu proroctwa najlepiej te 800% inaczej dajesz je do kostki.
W piecu zamiast atack speed, który masz wrolowany daj sobie redukcję odnowienia. Na skazaniu AS jest niepotrzebny i nie zwiększy Ci częstotliwości wybuchów a obrażenia bazowe są liczone tylko od widełek wiec masz "sztuczny" DPS na karcie. Ewidentnie na twojej postaci brakuje redukcji odnowienia musisz osiagnąc 55.6 % zeby uzyskac wybrancia akrata w stanie ciągłym, co zwiekszy Ci dmg i przezywalnośc. Zmien klejnoty na diamenty bo na krzyzowcu liczy sie stosunek resów do pancerza. Życie Ci nic nie daje. A co do broni z tytułu (akanesh) to 1h nie nadaje sie na ten build na wyzsze GR-y, wydaje Ci sie ze lepiej Ci idzie bo zyskałes dzieki pasywce fervor grając bronią 1h dodatkową redukcje odnowienia o czym pisałem wyzej.
A no dobra sprawdzę. Kurcze ale jak mniejszy DMG to powinno być gorzej. Nue czaje tego. W kalkulatorze to nie wychodzi.
Wybraniec Akkhana mam na tym co teraz ustawieniu cały czas.
Od razu na wstępie widać że masz za mały CDR. Musi być 56% żeby spokojnie spamować Akaratem.
Na pewno tracisz tymi fizycznymi w amulecie, AS w Piecu nie działa, podobnie % do Skazania w tarczy raczej bez sensu. Lepiej wyciśnij z tego CDR.
Poza tym do kostki zamiast Żywiołów daj Jedność. Ten build jest mega czuły na obrażenia.
Skoro nie grasz na HC to także Niezniszczalność ci do niczego potrzebna. Zakładam że skoro nie masz perm Akarata to nie wyrabiasz z zasobami. Więc weź tego pasywa co wydłuża czas działania kanonów.
Jak już przerobisz co trzeba na CDR wtedy wywalisz Gogoka i dasz tego gema na odporności od żywiołów.
Karę też zmień na Cięcie z runą Strażnik. Podniesie ci przeżywalność.

W zasadzie część napisał Ci kolega Rigelfist tylko nie przeczytałem wcześniej
Osobiście zamiast gemow na Witala dał bym diamenty. Po co Ci HP jak nie masz odporności?
18.02.2018 18:57Wpis zamieszczony przez: Djryba
Jak w tytule mam dylemat. CO zada większy DMG??? Obydwie bronie pierwotne z maksem na DMG.


Wolniejsza broń zada większe obrażenia (gdy mamy
podobne bronie) bo zwróć uwagę na widełki
obrażeń - zawsze broń szybsza ma te widełki mniejsze,

gdybyśmy obrażenia robili generatorem to as jak najbardziej by był na miejscu
ale my uderzamy skazaniem a
częstotliwość odpalania skazania nie zależy od as a od cdr w takim buildzie
as to afix a zasadzie zmarnowany.
Weź zerknij jeszcze raz i napisz co mam na co zmienić. Mam teraz 56% czasu odnowienia. Nie kumam. Zawsze DMG większy to lepiej a tu taka przewrotka.
Nie ogarniam. Ale jak zwiększę czas odnowienia to częściej skazaniem strzelę ale jak to gra liczy. Czy te statystyki co tylko w broni czy cały DMG??? Nie gniewajcie się ale jest ze mnie niezłe drewienko.
A u mnie co można zmienic w postaci?
19.03.2018 05:24Wpis zamieszczony przez: Nestor
A u mnie co można zmienic w postaci?


Profile Unavailable?
Hejka!!!
Czy wam także na myszce jak ustawicie skazanie na prawy klawisz się tak wolno wyzwala???
Na klawiaturze idzie to o wiele szybciej. Czy może ktoś mi odpowiedzieć dlaczego???
Zaznaczam że na innej myszce to samo. Testowałem myszki w programie i jest ok a w diablo 3 taka niespodzianka.
Ja obstawiam czas reakcji. Skazanie ustawia się w slocie 3-4 i autocast pod NumLockiem z racji tego że ważniejsze do kontroli jest Wyzwanie które dajesz pod PPM

Dołącz do konwersacji

Powrót do forum